Followers yang baik hati

IKLAN

IKLAN

Friday, 18 September 2015

Seri pengantin Lari pada Aku ?

Penulis : emma diana Masa : Friday, September 18, 2015 Comments : 2 Labels :

Assalamualaikum , 
Hai semua , rasa macam busy sangat :'( 
Kalau sapa2 perasan aku dah lama tak update entry :'( korje banyak . Huwaaa 
Sesaja nak share untuk minggu lepas emma ade turun job , menggalas tanggungjawab yang patut di laksanakan .  

Job 13.09.2015 Wedding ( Sanding ) Nanie + Fizan
Alhamdulillah , ni pun dari sepupu yang offer kat dia :0 Aku photoG Kampung Saje :p

Nak share sikit la story mase shoot ni , 1st time shoot waktu hujan , 1st time shoot waktu cuaca tak elok ( Jerebu ) 1st time shoot TAK PAKAI STOKIN ! Husb marah sangat :'( 

Husb : Kenapa awak tak pakai stokin ? 
Aku : Stokin Basah ! sambil buat muka mintak kene kaki . :p

Mase shoot tu ramai yang tegur , baru kawin ke ? Dah kawin ke ? nampak muka seri la , nampak cantik la . Hahahahhaha Opkos la kene cantik :)
hahahha Muka aku maca belum kawin lagi ka ? :p


Nanti emma share pic Sanding Dan Outdoor pengantin Nanie + Fizan ni ya :) Masih dalam pemprosessan :p




Kaki Hitam legam ! :p



Ps : kalau perasan muka pengantin lelaki macam Arwah Ahmad bucu ( pi mai pi mai tang tu ) 
hehehhe

Tahniah kak nanie & Fizan :)

2 comments:

  1. Haii.. Cakk.. Emma.. Done Follow sini no. 532
    Salam kenalan.. Sudilah kiranya follow me back,
    boleh kita saling kunjung mengunjung pasni..

    Official Blog :
    http://tengkubutang.blogspot.com/

    Catlover Blog :
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete

Exchange Link?