LE'SANDA SWEET FOUNDATION [ FOUNDATION VIRAL MASA KINI ]

Monday, 10 August 2015

VIETNAM MASK BERAT 20 GRAM

Penulis : emma diana Masa : Monday, August 10, 2015 Comments : 0 Labels :
VIETNAM MASK BERAT 20 GRAM


Produk hot masa kini!!! Ok, ni berita terrpaling best untuk korang yang masih ada masalah blackhead dan whitehead yang tak sudah2 menghantui hidup korang.


Boleh cuba #vietnammask ni.

 
Mudah je nak guna,

 
1) Tekap kapas/tisu yang dibasahi air suam2 panas sikit pada hidung,dagu,pipi,dahi atau mana2 kawasan yang bermasalah.
 
2) Lap bagi kering, dan sapu krim masker tu.
 
3) Lekatkan kertas yang disediakan.
 
4) Biar kering, dalam 1/2 jam macam tu, dan lepas tu tarik.

Tadaaa, mencanak2 keluarrr.

Puas hati tengok hasil dia tauu. 


 
HARGA JUALAN : 

RM 20.00 (SM)
RM 30.00 (SS)

Included Postage / Termasuk Postage
.
.
HARGA BORONG? 

10-50PCS RM7.00/1PCS
51-100PCS RM5.00/1PCS

POSTAGE SDN BHD YE :) 

BERMINAT..SILA WHATS APP.. TQ

SMS/Whatsapp/Telegram
01138843062

NAK PROMOTION HARGA ?
RM15.00
POSTAGE RM6.50





MASK BLEACKHEAD & WHITEHEAD 


TISU 20KEPING
 


TESTIMONI




No comments:

Post a Comment