Followers yang baik hati

IKLAN

IKLAN

Friday, 14 August 2015

Happy Birthday Song Ji Hyo

Penulis : emma diana Masa : Friday, August 14, 2015 Comments : 2 Labels :
Woaaaahh ! disebabkan Song Ji Hyo perempuan tunggal dalam RunningMan , Aku pun nak wish jugak . Nak tulis semua perkataan penuh dan jelas , kut kut song ji hyo baca entry ni ke kan :) Jyeaahh ! Macam geli lak hati baca ayat sendiri hahahha

Hai si cantik , saya Emma from malaysia nak ucapkan selamat hari lahir yang ke ? Jeng Jeng Jeng hahahah Semoga Murah Rezeki dan panjang umur dan cantik selalu . 

Korang jangan gelakkan entry aku ni , sebab aku baca pun aku dah nak tergelak , sebab terasa macam budak budak sangat hahha . disebabkan aku pun fanatic dengan dia ni aku pun cipta 1 entry ni untuk dye muehehehhe 


2 comments:

  1. sy pun suka diaaaa. dahlah cantik, comel pulak tuu! hahaha
    jom singgah blog sy pulak. ada entry baru http://bajuwarnacoklat.blogspot.com/2015/08/product-review-vietnam-mask-berkesan.html

    ReplyDelete
  2. sy pun suka diaaaa. dahlah cantik, comel pulak tuu! hahaha
    jom singgah blog sy pulak. ada entry baru http://bajuwarnacoklat.blogspot.com/2015/08/product-review-vietnam-mask-berkesan.html

    ReplyDelete

Exchange Link?