Followers yang baik hati

IKLAN

IKLAN

Wednesday, 22 July 2015

Selamat Hari raya ( 3 ) Keluarga Sebelah Aku

Penulis : emma diana Masa : Wednesday, July 22, 2015 Comments : 0 Labels :
Seperti biasa tahun ni aku xde kat klang , tapi meriah nya dapat raya , heheh sebab kite dah bape lama hidup dalam keluarga kita kan ?

Just share gambar jela , sampai la ke gambar cucu mak :p

Dah Agak meriahnya kan ? Walaupun baru 1 keluarga y dah kawen dalam gambar ni , kalau masuk aku ngan suami besar sikit , haa sat lagi nissa lak kawen bertambah besar la heheheh ..

Dapat je gambar ni kat WhatsApp group Meronta2 nangis semua santik2 :'( Jeles nyaaaaa ..



Aqil beradik lelaki 

1 Family , Emma je xde





Aqil Penat sangat tu . Kih3 . Penat bergambar ke penat kumpul duit raya ni ?


No comments:

Post a Comment

Exchange Link?