LE'SANDA SWEET FOUNDATION [ FOUNDATION VIRAL MASA KINI ]

Wednesday, 22 July 2015

Selamat Hari raya ( 2 ) Keluarga sebelah Suami

Penulis : emma diana Masa : Wednesday, July 22, 2015 Comments : 0 Labels :
Selama Hari raya dari saya dan suami dan juga keluarga saya , 

Haaaa , ni sambungan entry yang kedua , entry yang tak semeriah mana hehehe , Okay sebelum ni dah bgtaw kan yang emma raya di perak , uiyh meriah jugak ramai yang ade , Ngeee , Dari yang kat KL , kelang , johor , perak , terengganu ,sabah turun ke perak , Haaa meriah sangat , nak sebut nama sesorang tak ingt dah , huhu mase jumpe panggil kakak , abang adik je , tu pun masih malu2 lagi aku ngan depa , tapi paling tak malu bab bergambar kih3 ..
Tahun ni Warna kuning gold , tak de pun warna Mak Kau Hijau Ngeee

Suami susah nak senyum tapi dye omey , Hihikssss 

1 Famliy Dari terengganu , johor , klang , perak sabah

kalau perasan gambar aku ngan suami tak de pun bersama , sebab kami ja yang pandai guna DSLR hehehe

Gambar hat ni ade aku , ce cari , Alamak , sama warna ngan warna baju atok dari terengganu kih3

Yeaaayyy , Say Peace .....

Opah , Nana ( ipar ) Aku , Mak Yang ( dari sabah ) Kaklong ( KL)

Selamat Hari Raya dari Keluar Sebelah Suami , Jom Sambung dari sebelah Mak Ayah emma pulak yang dari klang , heheh tapi hanya jamu gambar je , sebab emma xde di klang mase tu .

No comments:

Post a Comment