LE'SANDA SWEET FOUNDATION [ FOUNDATION VIRAL MASA KINI ]

Friday, 10 July 2015

Muhammad AQil Arfan Cepat sembuh ye sayang

Penulis : emma diana Masa : Friday, July 10, 2015 Comments : 0 Labels :
Assalamualaikum , 

Muhammad aQil Arfan
Today nak share sedikit , Anak buah emma yang pertama , Cucu mak ayah y pertama , rasanya xpernah share pun kat alam maya ni , Malam pukul 4 pagi tepat aqil terpaksa kene tahan di wad hospital besar klang . Kerana , Asma , ( semput ) , Batuk batuk , Nak raya ni sayang .. Mak ngah nak sangat aQil sihat mcm dulu dulu balik .. senyum , ajak Sembang . nak dengar aqil keluarkan suara ..



Hurmm risau sebenarnya , sbb dye kecil lagi , korang sama2 doakan aqil arfan ye , Atuk nenek aQil risau sangat ngan aQil . Harap aQil cepat sembuh ..




Aqil kene sedut gas , doc kata bagi kahak dye cair , Nampak je mama aQil masukkan pic ni kat group family ( WhatsApp ) aku dah terkedu , hurmm aqil kecil lagi , tak nak sakit sayang ,, hurmm risau kami 1 family , ni baru anak buah , kalau ank aku sendiri , kuat dan tabah ke aku ?? Hurmm sebaknyaa rasa .. 





Harap aQil Bertahan ye sayang , mak ngah nak aqil sihat , sihat mcm dulu , Mak ngah janji tak buli suruh aQil nangis lagi , Promiseee .. 


Gambar semasa AQil sihat

Atuk , Nenek , Pak long , Mak ngah , Acik Iwan , ibu nisa , Ayah Mur . Pok cu sentiasa tunggu aQil sihat mcam dulu sayang .. 



Doa menyembuhkan penyakit 1
Diambil dari Buku Dr Abdul Hayyi, ” Tafsir Surah Al Fatihah”
Usman bin Abi al-‘Ash mengadukan kepada Nabi saw akan rasa sakit yang dideritanya sejak dia masuk islam, Rosulullah saw. bersabda kepada_Nya“letakkan tanganmu diatas bagian yang kau rasa sakit, dan ucapkanlah, Bismillah 3 kali, dan ucapkanlah tujuh kali,

Aku berlindung pada Allah dan kekuasaan_Nya dari kejahatan apa yang aku rasakan dan aku khawatirkan’ (HR. Muslim)





No comments:

Post a Comment