Followers yang baik hati

IKLAN

IKLAN

Tuesday, 30 June 2015

RAMADHAN JANGAN PERGI

Penulis : emma diana Masa : Tuesday, June 30, 2015 Comments : 0 Labels :
Assalamualaikum , 

June [ bulan 6 ] telah melabuhkan tirai , 
July pula tiba . Pejam celik pejam celik masa berlalu begitu pantas , RAMADHAN jangan Pergi .. hurmm .. kalau boleh nak ramadhan setiap bulan .. Sebenarnya bulan ramadhan ni emma banyak kerje yang tak terlaksana lagi , Contoh macam nak qatam Al-quran. Allahu , Sungguh rugi umat mu ini ya allah .

Tekat mulai harini ikut jadual seperti mana yang di jadualkan dulu , mengaji selepas solat , yang tak suka kat tempat keje emma ni , waktu solat kite pun dia nak berkira , hurmm . Aku takut Allah bukan Aku takut kau Bangsa CINA ! kadang emma xkesah kalau kene cemuh lambat masuk office , yela kite nak baca Al-quran bukan macam baca novel , gelojoh2 baca . PENGHAYATAN tu kene ada , baru la ibadah kita di kira :) 

Okay tak nak marah Aiyh .. So mulakan azam baru Say Hello to July :) 


No comments:

Post a Comment

Exchange Link?