LE'SANDA SWEET FOUNDATION [ FOUNDATION VIRAL MASA KINI ]

Friday, 15 May 2015

SALAH 1 PEMENANG SEGMEN KUCING SAYA HEBAT

Penulis : emma diana Masa : Friday, May 15, 2015 Comments : 0 Labels :
Assalamualaikum semua , 

Today rasanya macam macam idea datang kat minda ni , nak share life emma , share itu share ini , tapi pagi ni pembuka entry untuk harini juga , emma nak share yang emma salah seorang pemenang join SEGMEN KUCING SAYA HEBAT.. walaupun sebenarnya emma terlambat 1 hari join segmen ni , Act tak perasan date due tu huhuh..

Nah share ciked muka ciko
ni waktu ciko dalam sangakar , dia kan buat muka sedih
sebab xsuke dduk dalam sangkar , tu yang membuatkan kite makin sayang dia !

Alhamdulillah , kisah CIKO yang emma share untuk segmen ni dapat menambat hati para juri . kisah ciko bukan rekaan , kisah ciko adalah benar dan yang ikhlas dari jemari ku menaip menduduki tempat pertama , walaupun ciko tengah sarat sakit kat rumah , Kaki patah depan belakang belah kanan angkara jatuh dari tingkat 3 . tapi ini juga rezeki ciko . 
Alhamdulillah , Mama ngan papa sayang ciko ..

Copy pasta gambar dari tuan tanah blog cik Ayuni

Link join Segmen : SEGMEN KUCING SAYA HEBAT

Link review from owner segmen KUCING SAYA HEBAT : REVIEW blog about CIKO
Link Keputusan pemenang : Keputusan Pemenang Segmen "Kucing Saya Hebat!"

TQ pada juri2 yang baik hati :-



tak sabar nak dapat kucing pusheen tu :)

Alhamdulillah , makanan ciko kat rumah tahan 1 bulan lebih ,
 yang kita dapat ni boleh tahan 1 bulan lebih ;lagi , saving baget bulan ni , tq bagi ciko hadiah :)

No comments:

Post a Comment