Followers yang baik hati

IKLAN

IKLAN

Monday, 20 April 2015

"Kucing Saya Hebat!"

Penulis : emma diana Masa : Monday, April 20, 2015 Comments : 0 Labels :
Assalamualikum , 

terharu pulak ade segmen macam ni , tersenarai lah semua pencinta2 kucing hehehhe..
Kenapa kucing saya hebat ? nanti scroll bawah lagi ye ? TQ pada siapa yang anjurkan segmen ni , Act tersangat la bagus kan ? Respect giler . betul2 pencinta binatang :D 




Berikut adalah syarat penyertaan yang ditetapkan oleh penganjur;
  1. Buat entri bertajuk Segmen "Kucing Saya Hebat!" dan letakkan banner di atas beserta backlink ke entri blog ini.
  2. Upload sekeping gambar selfie kucing anda dalam entri. Ya, selfie kucing... bukan selfie anda sendiri.
  3. Lengkapkan entri bermula dengan ayat "Kucing saya hebat kerana..." (tidak kurang daripada 20 patah perkataan)
  4. Letak link ke entri anda di ruang komen di bawah.
  5. Tarikh tutup segmen ialah 20 April 2015.
  6. Pemilihan akan dibuat oleh juri berdasarkan kreativiti gambar dan entri.



THE CIKO CAT : SELFIE TIME

Ciko seekor kucing tunggal di dalam rumah saya , hanya saya suami dan ciko sahaja , jaga ciko macam jaga seorang budak , mesti di belai , mesti di beri makan , minum dan penjagaan bulu nya setiap masa , ciko juga 3 bulan awal kelahirannya sebulan sekali ke klinik untuk pastikan ambil suntikan elak dri segala sakit, sbb ciko bukan seperti kucing2 yang lain , ciko adalah kucing kacukan [ parsi ] tapi lepas 3 bulan awal kelahiran dia , emma start hantar setahun sekali je mulai sekarang ., walau ape jua emma dan suami ttap buat apa sahaja demi ciko , ciko seekor kucing yang memahami tuan nya , apa yang di kata oleh kami ciko faham , ada kala ciko merajuk kalau ternampak kami bergaduh suami isteri , seolah2 tahu dan tak nak jika emma dan suami bermasam muka . 

ciko juga pandai mengisi kesunyian yang ada pada hubungan kami , walaupun kami ada anak 1 hari nanti takkan kami buang ciko begitu sahaja . :) kami tetap syg ciko . 

Alaaaaaaa Tertoucching pulakkkkkk . Sob Sob

Okay nak taw story ciko boleh ke link sini , sebab before this emma ade update story pasal ciko :) 

ciko yang hebat

'' kucing saya hebat kerana , walaupun berusia 5 bulan tetapi lincah panjang akalnya, Sentiasa menjadi peneman dikala saya sedih mahupun gembira . '' 

No comments:

Post a Comment

Exchange Link?