LE'SANDA SWEET FOUNDATION [ FOUNDATION VIRAL MASA KINI ]

Sunday, 22 March 2015

Selamat Hari Lahir Buat diri ku

Penulis : emma diana Masa : Sunday, March 22, 2015 Comments : 0 Labels :
Assalamualikum ..

Birthday Kite la awak :p
Alhamdulillah , masih bernafas lagi pada hari ini , hari dan saat yang dinanti nantikan pun dah lepas 22.03.2015 hehehhe , Masih dalam planning nak belikan mak hadiah ape , Ngeee. Alhamdulillah juga masih deberi kesempatan melihat dunia , melihat suami tercinta di sebelah bila waktu bangun tidur, masih lagi dapat mendengar suara orang orang yang tersayang , Alhamdulillah masih lagi diberi kesihatan tubuh badan, penglihatan dan juga kecergasan zahir dan batin untuk mencari rezki yang mendatang . 

Terima kasih Allah kerana kau beri aku peluang menikmati kehidupan ini . Terima kasih Allah kerana tidak jemu untuk mendengar luahan hati ku setiap kali aku bersujud padamu , Terima kasih Allah dengan apa dugaan yang manis telah kau berikan dan aku tempuh dengan kesabaran yang manis dan sehingga aku perolehi kejayaan dan apa yang aku hajati tercapai walau pun ia nya sekecil zahrah . aku bahagia ya Allah .. Terima kasih Allah kerana beri aku keluarga yang baik baik , suami yang baik , Terima kasi Allah untuk segalanya .. 

Terima kasih Mak sebab melahirkan kakak untuk menjadi seorang kakak kepada 4 orang adik dan 1 orang abang , terima kasih mak ayah sebab tak jemu melayan karenah kakak , terima kasih mak ayah , sebab mak ayah mendidik kakak untuk menjadi anak yang baik , InsyaAllah , Terima kasih mak ayah sebab mak ayah sentiasa sayangkan kakak . Ilove you mak & ayah .. 

Terima kasih suami sebab sudi menjadi suami saya , terima kasih suami kerana sering melayan karenah b , terima kasih suami kerana sentiasa sabar dengan b , terima kasih suami kerana beri b bahagia sepanjang b menjalani kehidupan sebagai seorang isteri , Terima kasih suami kerana terima b dengan seadanya , kau ilham ku smpai hujung nyawa ku, dan segala galanya . 
Ehh mata masuk habuk pulak :p

Wish untuk diri sendiri jela yekkk ? [ Heheheh ]

Harap aku boleh menjadi Anak dan Isteri yang solehah Dan Ibu yang mithali 1 hari nanti , 
Amiin :) Impian dan hajat ku tercapai , InsyaAllah Amiin ..

Eh, Terima kasih pada kawan kawan facebook yang wish birthdy emma , tq pada blogger yang join GA sempena bufday emma , Alhamdulillah uolls memang terbaik dan sempoi :)

22.03.2015 ni tengah bulan so hadiah xde lagi from my Bunny * Encik Suami* hehehhe . Cukup sekadar buat aku bahagia hingga hujung nyawa ku .. Amiin .

Eh korang , jom wish bufday emma kat bawah ni . Hehehe Tak tau malu betul emma ni :p


No comments:

Post a Comment