LE'SANDA SWEET FOUNDATION [ FOUNDATION VIRAL MASA KINI ]

Sunday, 1 March 2015

HELLO MARCH [ BIRTHDAY GIRL INPROSESS ]

Penulis : emma diana Masa : Sunday, March 01, 2015 Comments : 0 Labels :
Assalamualikum Semua !! 

Hai , Senyum Senyum kambing la saya hari ni , Sebab bulan ni bulan yang teristimewa untuk saya dan suami dan husband dan family :) sebelum tu Bye February Hello March :) 


Alhamdulillah masih bernafas lagi sehingga kini , semoga bulan ni segala urusan di permudahkan , Amiin Ya robal Alamin . Semoga rezeki bertambah , semoga hubungan saya dan suami makin bahgia . semoga hubungan saya dan keluarga sentiasa terjalin dengan kasih sayang yang ikhlas , semoga orang2 yang saya kenal saya sayang di murahkan rezekinya . Bulan ni tersangat Istimewa sebab ? Orang orang yang emma sayang sambut birthday bulan yang sama . 

Abang sulung saya 14.03.2015
Adik Apis 18.03.2015 
Saya [ Emma ] 22.03.2015 
Ain [ Ayeen Nama manje aku bagi ] BFF 23.03.2015 

Psst ! Birthday emma jangan lupa bagi hadiah ye :p Target nak bagi hadiah kat mak ape ye ? cium pipi mak ? peluk mak ? urmm ape ye ? Mesti la bagi mak HADIAH sebab mak yang lahirkan emma , Kalau korang nak share komen kat bawah ye ? Mesti idea bernas uolls bagi .

Just want to say : Terima kasih Allah , Terima Kasih Family , Terima Kasih Suami 

P/S : Tunggu 22.03.2015 tamat GIVEAWAY yang emma anjurkan , Tunggu hadiah dari saya :) yang tak join lagi jum la join , mana taw rezeki awak :) TUAH AYAM NAMPAK DI KAKI , TUAH MANUSIA SIAPA YANG TAHU :) klik gambar sebelah kanan tu okay ?

Tunggu emma update next Story shoot E-day semalam ye :) 

No comments:

Post a Comment