LE'SANDA SWEET FOUNDATION [ FOUNDATION VIRAL MASA KINI ]

Saturday, 14 February 2015

Siapa ingat anak patung kertas?

Penulis : emma diana Masa : Saturday, February 14, 2015 Comments : 3 Labels :
Assalamualaikum ,

Hai Engkorang . Hikss , Zaman Korang sekolah dulu sape penah main anak patung kertas ? hahahha kalau tak tunjuk gambar mesti la tak ingt kan ? hehehe nah nak belanje gambar , tapi sekarang susah nak cari la kan?

Ha , Masih tak ingt lagi ? ke pura pura tak ingat ? 
Dulu balik dari sekola agama mesti beli kt makcik van. Mcm2 ada. Pastu main sorang2, ckp sorang2. Dah macam org gila. Hahahahaha ‪#‎memory‬ .. dulu minta mak ayah nak anak patung mak ayah xmampu nak bagi main nih...sayang mak ayah saya...tetap bg pengalaman manis kan... Paling kelakar kan , buat sendiri pun ada,bt bju tido dia bju gaun dia,sampai lembik leher dia sb byk bt bju dia....

Permainan dulu2 memang seronok cara manual,bdk2 pompuan main anak2 patung ketas,susun mainan pingan mangkuk ,main doktor2,main makcik2,bdk2 lelaki main dan susun kreta,main askar2,altroman dll Tapi sekarang semuanya dah hilang budak2 sekarang lelaki perempuan dok adap Tab main game tak ori.

Dulu Dulu mesti nak beli design baju baru untuk patung kertas ni heheh.

3 comments:

  1. Jat mana ada jual eh sekarang

    ReplyDelete
  2. sekarang susah nk jumpa dah.. mohon anda scan dan kongsi dgn kami... kualiti gambar itu baru cantik...

    ReplyDelete