LE'SANDA SWEET FOUNDATION [ FOUNDATION VIRAL MASA KINI ]

Tuesday, 10 February 2015

Doakan Yang Baik Baik

Penulis : emma diana Masa : Tuesday, February 10, 2015 Comments : 0 Labels :

Assalamualaikum , Selamat pagi , 

Hai semua , busy kan diri ke ? hehehhe nampak gaya masih ade yang dalam perjalanan nak ke kerje tu , kat sini hujan , berteduh jap tadi kat bawah jambatan hehehe , amboi mukaddimah aku . hiks ! 
Mesti ade ramai yang tak tahu kite dah kawin , sebab ade yang join GA saya baru2 ni wish semoga percepatkan jodoh . Alamak ~ Matilanak hahahha .. Doakan saya cepat cepat dapat baby taw ? nanti dapat baby memnag penuh entry dalam blog ni kisah baby saya je :p 

 Hai new followers :) Salam kenalan buat saya dan suami , heheheh yang kat atas tu YB blog ni :p Okay just Kidding , dye la suami saya , Tuan Nurezwan hehehe . Mohor besar Asst blog saya , tapi seriusly dye tengok blog emma ni blur , mybe bukan bidang dye :p kan kan kan :) heheheh .. 

Okay done . tu je nak bagitaw :) 

Nah nak belanja 1 Gambar hari perkahwinan saya heheheh . janji jangan gelak taw ? sebab saya dan suami memang bam bam :p tapi ni tahun  2012 , sekarang xlagi heheheh


Terima Kasih sudi baca explanation saya . ececceyh :)




No comments:

Post a Comment