LE'SANDA SWEET FOUNDATION [ FOUNDATION VIRAL MASA KINI ]

Tuesday, 27 January 2015

I Love Me

Penulis : emma diana Masa : Tuesday, January 27, 2015 Comments : 0 Labels :


Assalamualaikum .

Hai 

Manusia ada hak untuk bersuara . dan mreka tetap akan brsuara , walau saya laku baik atau sebaliknya , saya ada hak untuk terima atau tidak . setiap manusia ada hak mreka . mereka ada hidup mreka , saya juga ada kehidupan tersendiri . gaya saya beza . jika selesa,saya boleh berikan persahabatan . itu yang mampu saya beri . Jika kurang selesa , saya tidak pernah paksa untk orang selesa dengan saya . lain orang lain cara..ada sasetngh orang susah nak ngam dengan kita..itu lumrah dunia,prinsip saya mudah..jika dia baik dengan saya..saya juga akan lakukan sedemikian..dah besar ni kena pilih2..bkan pentingkan diri tapi kita pon ada hak untuk dihormati dan rasa bahagia..selamat hidup untuk diri sendiri dan yang terasayang..

Terima Kasih sudi membaca .
-Emma Diana-

Nak Exchange Link ? Scrool down :) 

Don't Bodoh <-- Klik & share TQ

No comments:

Post a Comment