LE'SANDA SWEET FOUNDATION [ FOUNDATION VIRAL MASA KINI ]

Monday, 8 December 2014

MAJLIS SANDING DOUBLE F

Penulis : emma diana Masa : Monday, December 08, 2014 Comments : 0 Labels :
Assalamualaikum..

Selamat Petang kalian kalian semua ,

Okay Entry kali ni emma nak lebihkan pada Majlis majlis persandingan kawan Sekolah
Hahaha Dengan suka duka citanya pertaman kali emma shoot wedding in Dewan . Hoh seram ai taw . sebab banyak org perhatikan emma . Okay 1stly memang menggedik aku boleh dtg kol 11.00 pagi kat majlis ni weyh , hahha pishang tak pishang la aku menunggu ,

Act Baru lepas Nikah dema ni , Hamek kau Emma ! pishang lagi la ko sejam tunggu kat dewan tu hahahha .. Aku pon xtolak la pelawaan mak perantin soh makan dlu , ape lagi , balun la kan , makan asal dpt alas perut la kan , sebab jap g nak shoot . kang makan sampai buntal ape pon xdapat , balik balik muntah kat pelamin orang hehehhe.. melantak kojap aiyh .. hehehhe

Okay tepat pukul 12.++ tengahari Seriusly tak dengar kompang , tetiba ade peranting dah stand by huarrrggg , kelam kabut aku mencari perantin sebab nampak org berkerumun di luar dewan , hahahha

Photographer !! Photograper , Mano ko eyh ! huh sampai terkentut kentut aku belari , kalau laki aku ade , mesti dye kata aku tak senonoh and ketawa kan aku , hahahha *Ape senyum senyum' Korang nak kata aku tak senonoh la tue kan kan kan !'* hehehhe..

Dah dah mukaddimah je daph pepanjang . meh layan kan sikit gambar gambar yang ditangkap oleh lensa ku .. Dari Onecityphotography


















Seriusly paling best Bekerja ngan dema ni , sebab sporting, Tak de malu malu , suruh buat itu ini tak de banyak merungut :) 
 Ade banyak lagi koleksi gambar gambar sporting perantin ni taw meyh usyar kat facebook emma. ok ? Gambar  yang last ni paling best kan ?




No comments:

Post a Comment