LE'SANDA SWEET FOUNDATION [ FOUNDATION VIRAL MASA KINI ]

Friday, 10 October 2014

Perubahan

Penulis : emma diana Masa : Friday, October 10, 2014 Comments : 0 Labels :
Assalamualaikum ,

Selamat Tengahari semua . macam biasa emma akan update blog pada waktu tengahri sahaja. Well Waktu rehat kan , free sikit Sambil2 ikat perut ni haa *tutup mulut sikit bila membaca heheheh* . kurangkan sikit perbelanjaan ku untuk bulan ini..  hmm gaji half kene hold , sbb kan kursus *ala tak payah abil port pasal kursus aku*

Macam biasa hari2 ku bermula dengan menyediakan sarapan untuk suami tercinta walaupun milo panas bertemankan roti sahaja. Nak cerita pasal 'Perubahan' ni kan . macam2 dimata emma lihat , dari baby ke besar , dari kawan terus ke kekasih , dari musuh jadi kawan *Bukan saya* Dari tak tau nak berbuisnes terus pandai bisnes. *haaa ni saya*  dari Lepas kahwin , mengandung then sekarang dah ade baby *My feberet Blogger* kakak yuyu zulaikha syg ku' My Idol dalam bidang bloger ni. Now sekarang Obses ikut perkembangan 2nd idol aku dalam bilang blogger ni , kakak Epal kite :) Sebab ? dye baru kawen dlam 3 bulan lpas x silap lah , now dye ade baby bump ' Ntah la , mmg minat nak selalu ikot info2 ibu mengandung ni , tpi dye ni pakar bab diet , Diet secara sehat , sape suke ? suke kn ? try la click laman web dye ni "CIKEPAL" .. Emma taw ramai y kenal . kn2 ? hehehhe haisyh macam2 lagi lah yang aku nampak dari pandangan aku , baik di Facebook , Twitter , Instagram '@emma_dianamazlan' & blog. 

*Panjang nya aku membebel ni kan ?* Dah bosan ke ? kalau dah bosan closed je* kalau xBosan jum scrool lagi .

Untungnya kite yang masih hidup dalam Dunia IT ni , Masih dpat guna teknologi sekarang untuk melawat atau ambil perkembangan kawan2 , sahabat , saudara mara Family Dan Seangkatan dengan life kite .. . kalau mcm dulu keluar rumah baru dpat taw hal dunia luar , mcm sekarang semua kat hujung jari je kn ? kalau Dulu rajin sangat aku mengupdate laman blog ni , laman sosial facebook aku baik life atau fake life *fake life sometimes* acah2 happy hehehhe..

Okay sekarang ni aku masih sama je , xde perubahan pun cuma Obses giler ngan Dunia Seorang isteri yang baik  dan Solehah , 'Masih Cuba try test nak jadi y terbaik' Sebab Manusia ni mmg dijadiakan tak semua perfect ' So kite kene lah cari ape y boleh cover untuk bahagian kelemahan kita dan pasangan.

Walaupun Emma tak diberikan lagi rezeki untuk mempunyai seorang anak atau zuriat y baik dan sempurna Emma tetap hargai hubungn silaturrahim dengan suami , Ade jugak rezki lain yang dtg , mcm kerja y bagus , gaji y bagus. mahupun kadang kala ade masenya kite dan pasangan gaduh , sedih , susah & Senang. Allah masih lagi bagi kesempatan untuk merasa semua tu :) Alhamdulillah Ya Rabbi .Dalam tempoh 2tahun perkahwinan ini Semua rasa sunyi yang emma alami berbaik [pulih bila adanya senyuman seorang suami , dsyat sungguh hati aku , senyum je dapat tawan hati aku y duka lara , "Rezeki Masing2 kn ?"

Masalah diri aku ni bnyak , *3 Je pun*

*Gemukkkk - Ingat Emma ni kurus ke ? dalam gambar je nampak kuyuss hehehe*
*Giveup - Masalah datang Selalu sangat cepat putus asa
*Stress - Tak dapat Shopping* Kih3

InsyaAllah Boleh atasi , ikot Step Cik Epal je nanti *hehehehhehe*

No comments:

Post a Comment