LE'SANDA SWEET FOUNDATION [ FOUNDATION VIRAL MASA KINI ]

Thursday, 9 January 2014

MEMBEBEL pembuka entry 2014

Penulis : emma diana Masa : Thursday, January 09, 2014 Comments : 0 Labels :
Assalamualaikum ! 

MEMBEBEL pembuka entry 2014'
hai para sahabat ! hehehe . kerinduan nya melanda tak terkata la :) hehehhe 
so sekarang emma baru je cantikkan balik blog ni , sbb taon baru wajah baru .act nak update tentang ape ya ! hehehe bnyak story 2013 yang menggamit jiwa duka lara suka duka :( hehehhe.. xde ape yang top la awak sume tentang life ! banyak honeymoon je taon 2013..
Ok xpe , So azam baru taon ni mesti nak gempak kan bila dibandingkan azam2 sebelum ni hehehe.. jap mcm nak preview balik je azam2 lama sebelum ni , eh nak ke xnk eyh ? hehehhe

tapi yang best 

2011 - Belajar kenal #nurezwan (suami)
2012 - Bertunang ngan #nurezwan (suami)
2012 (hujung tahun) - Berkawen ngan #nurezwan (suami)
2013 - bnyak honeymoon bersama #nurezwan (suami)
2014 - Mesti nak #nurezwanjunior (cahayamata)

heheh ok kali ni xmain2 lagi . sebab mcm dah serius skit .sebab taon ni kene keje kuat skit heheh. azam taon ni besar lagi besar hehehhehe

1 ) 2014 - Mesti nak #nurezwanjunior (cahayamata)
*ok copy balik ayat atas tue heheh*
2 ) Nak beli Kereta Myvi *xkesah versi ape* 
3 ) Harap dapat majukan diri lebih matang menjalani liku2 hidup bersama tercinta #nurezwan (suami)
4 ) Dapat tingkatkan Iman dan selamanya2 CINTAkan ALLAH yang Maha Esa
5 ) nak jadi isteri y terbaik dimata #nurezwan (suami)

eii ! ni baru 5 weyh kalau boleh nak cter bebnyak azam aku nnti kang emma tulis kang kowang kata aku HAVOC! eyh HAVOC? havoc tukan maksud KUCAR KACIR heheheh
ok ok stop melalut ! yang penting 10/01/2014 baru nak cter sume ni ! motif sangat kau emma ! nak cakap kau bz la ni ? alasan dah capuk buruk busuk hehehe*
ok ok ok ok ! jangan la mmbebel lagi emma ! hehehe ha cter sal tuka wajah baru kat blog tu kn ? aku cuba simple kan background n ade sikit2 la wedget . heheh sbb xnk rase mcm kucar kacir bila bukak blog tapi aku ase mesti korang xselesa kan bace blog aku ni sbb ade snow2 bagai , baget mcm kat korea la kunun ade salji2 ni hehehhe*
ok cter tentang AZAM BARU dah BLOG BARU dah ape kata cter sal LIFE !
hehehe bukan separuh dri life jugak ke aku ngah typing ni ! hehehhe So life alhamdulillah taon ni husb bnyak merajuk ! ngeee.. tapi emma nak story true life ! pagi tadi ade buat test pregnant !  haaa ! ce teka ape berlaku ?
ok result nya non POSITIF so emma xde sedih n hampa ! tapi emma senyum ngan keadaan xde hati ngan prasaan tanpa sebab ntah mmg otak kosong tyme tu , n emma akan truskan misi ntuk mmpunyai cahaya mata . kome sume doakan emma ye ?

ربّ هب لي من لدنك وليّاً ربّ لا تذرني فردًا وأنت خير الوارثين
"Rabbi hablî mildunka waliyyâ. Rabbi lâ tadzurnî fardâ wa Anta khayrul wâritsîn"
Ya Rabbi, karuniakan padaku kekasih dan penolong dari sisi-Mu. Ya Rabbi, jangan biarkan aku sendirian tanpa keturunan, sedangkan Engkau sebaik-baik pemberi warisan.”
Do’a Nabi Zakariah:
RABBIY LAA TADZARNIY FARDAN, WA ANTA KHAIRUL WARITSIIN
Ya Rabbi, jangan biarkan aku sendirian tanpa keturunan, sedangkan Engkau sebaik-baik pemberi warisan.

nak taw tak 1 rahsia emma bace doa ni lepas solat n menitiskan air mata taw ! 
*rahsia aku mmg cepat tersentuh senanya !
 eiii nampak x aku sedang bocorkan 1 rahsia . tapi aku nak share jugak .. kih kih kih ! 
sebab kan tang ayat jangan biarkan aku sendirian tanpa keturunan tu aku ulang lebih 10x taw kowang :) sebak kan bace bila berdepan ngan allah ? kawan2 mcm terlalu panjang sgt la kn ? so xpe emma stop kat sni dlu ye ? nnti emma update lagi ape y best banyak nak cter kenangan 2013 lagi senanya ni , takot kowang feeling2 bosan bace blog ni heheh . sedar xsedar kowang dah abis bace pon kan ? hehehhe ok 
entry tentang sahabat nnti emma cter ye ? 
Assalamualaikum kawan2 sume nnti emma update g entry best2 :)

#ku mengharapkan tahun ini lebih bermakna dri tahun2 ya ku cipta kan sejarah suka duka bahagia ku sebelum ini di dalam kotak akal ku :) amin ~

salam sayang dari saya dan suami

No comments:

Post a Comment