LE'SANDA SWEET FOUNDATION [ FOUNDATION VIRAL MASA KINI ]

Friday, 14 September 2012

Penulis : emma diana Masa : Friday, September 14, 2012 Comments : 0 Labels :
Assalamualaikum semua (!) 

nak update lagi bOley x ? hahahah kau nye blOg ke nak kesah-2 stiap mase aku nak update . hahahhaha ..
jangan marah sgt la k ? teruskan mmbace k ?
hahahahaheheheheh .

weyhh act minggu lepas 





*budak-2 n bakal papa n mama .. act tahniah kerana berjaya buat anak ,, hehehhe
\fOr y 3 Orang menggedik 2 , bile lah nak sambung keturunan , 
hahahhak , aku Opscoz la tggu mase , y adik-2 aku lg dOwng ni ase ? hahahha
katnya nak tggu kaya dlu . kah-2 ..





*ni salah 1 pix y suke buat keje bOdOh , heheh , bukan bOdOh la , sajje menggedik pOse lobey ,
bukan senang nak jumpe sepupu y rapat cm ni , act kami dari kecik kOt rapat , smpi la my cOusin kawen , ttap rapat , 

( ya allah eratkan lagi lah hubungan silaturrahim kami ) 
AMIN ~


ni lagi sOwang y suke menggedik , jahahhaha . 
act dOwang bukan menggedik , sajje nak test canOn , hehehhe 

*haaaaa , nak cter sal canOn , xblah je bOley lak ibu mengandung 2 nye canOn btry habis ,, wahahhaha ,
padan muke , sape sOh On je cmera 2 , hahahha x sempat nak pOse bebnyak at tasik s.alam , tapi xpe , 
aku kan ade , juru kamera prempuan tegar.. hheheh :)




*See , gemOk kan aku ? dah la gemOk pendek lagi , xpe , alhamdulillah , 
aku bersyukur dpat ketinggian cm 2 , 







hehehhe , kaki interframe ,, 

btw part y bawah ni aku suke , 
part makan , tarararrara ..

jOm mkan , 
nyum-3 ..












*btw thanks sudi bace , sudah bace harap kOmen , bOleh kn ? xpyah malu-2 nak fOllow blOg emma , i'll fOllow u back dear :)




No comments:

Post a Comment