LE'SANDA SWEET FOUNDATION [ FOUNDATION VIRAL MASA KINI ]

Tuesday, 28 August 2012

ANAK BUAH AKU PANDAI POSE.

Penulis : emma diana Masa : Tuesday, August 28, 2012 Comments : 0 Labels :
Assalamualaikum semua .
sihat x ?
masih waras ? makan dah ? mandi dah ? minum dah ? 

chOooi la aku cter pasal ni , hehehehehhe
act aku nak Opn cter sal ank buah aku , ahahhahahah ...
xpernah la nak Open sal ank-2 buah aku ,
tapi ternyata mereka kuat pose n bila dan ade cmera at tangan aku , mmg habis la sume pix dye aku snap , lagi-2 mudak mR ilham n Mr ady ..

kOrang jangan la stOp bace dlu , bace smpai habis , heheheheh , ahad lepas 26/8/2012 masih bulan raya lagi , sO many many many la Open hOuse , hehehehe . kalau dah Open hOuse semua fmly berkumpul kan ?

nahhhhhh , padah nye bila dah berkumpul , mmg sume pix aku amik , lagi-2 ank buah aku ,

tapi dlam stOry ni aku just masukkan pix si ady putra , ank buah aku y ke3 .
hehehehhe'
sweet pix dye , nak gtaw dye still xpndai cakap g even da 3ahun .

sama-2 la dOakan dia ccepat pndai , nak sngt dye panggil aku MAMA EMMA :')
sO meyhh tengOk pix dye .. 











thanks fOr visit : sila tinggalkan kOmen .. hehehehhe ..
btw tunggu stOry abOut cter dak-2 ex skOlah dulu :)

No comments:

Post a Comment