LE'SANDA SWEET FOUNDATION [ FOUNDATION VIRAL MASA KINI ]

Wednesday, 14 March 2012

TERKEJUT DI HARI PERTUNANGAN AKU (!)

Penulis : emma diana Masa : Wednesday, March 14, 2012 Comments : 0 Labels :

Salam , 
korang ingat g tak emma nak tunjuk pic-2 emma betnang dlu ?
hehehhe , hari 2 update sekejap je kn ?
heheheh y buat-2 gimikk je 2uhh ,
*sory sngt-2 sbb emma betOl-2 bz keje , sO pham-2 la ;)

- oke , pepagi  ni ttbe lak rajin nak update blOg y sekian lame x diupdate , hahah !!
kOrang taw kan status emma dah bertunang ? heheh , meyhh emma tunjuk pic-2 emma ;)




#GRRR (!) TERPERANJAT BILA TUNANG SAYA BERPAKAIAN MACAM NI ,.


hahah (!)  ni cter sebenar dye , 
dari kol 7 pagi dye gerak dari n9 ,
smpai klang dlam kol 11 cam 2 la , kol 11 plak emma ade buat majlis MARHABAN kat rumah , dan DOA SELAMAT ,
hahah , dye dtang pkai kemeja act , 
dsbb kan panas , dengan dye tggu sedara mara dye y datang dari sabah 2 , ( dye bukan orang sabah - but anak jati slangOr ) sedare y jauh-2 heheh .. yang at kg jawa 2 lagi (klang) kire nak berkumpul reramai la 2 , 10 krete jugakk la rombongan dye datang sni , 
aku pon terpanjat jugak ( ramai nye ) macam knduri kawen babe , haha ( dlam hati ) awat x teros nikah je ? heheheh .. *nampak kan ? - nampak sangat dah GATAL ..


eyhh cter pasal KEMEJA tadi ' okeyh dsbb kan dye panas , badan pOn msti berpeluh kan ? dah la pakai kemeja putih . heee , so mak eone ckap ngan eone ( syg aku cter balek ni ) 


mak : mak tengOk ko x slese pkai kemeja ni , dah basah habis , 
eone : biase la mak , gemuruh kan , ngan panas lagi . huhuuh
mak : kau tukar baju la , kang xpasal-2 tunang kau pengsan dok sebelak kau nnti , ( heheh ) 
- aku dengar pon nak tergelak 
eone : ala makk , dye mesti marah punye nnti abang tikar baju T je , adOii ,


dsbabkan dye mak eone pon dengar kate , hahah , 
dalam hati - mjur mak , kalau bukan mak , aku balon je pkai baju 2 , heheheh
( tanpa tak pk kan nnti tunang dye akan pengsan if dye cm 2 , ) 
hehehehe


bincang punya bincang - aku diselamatkan dengan 2 bentuk cincin , 1 bentuk ntOk merisik , 1 bentuk lagi tanda ikatan kami ;)
tak bnyak la tapi pic y emma nak share ni ..
tapi ... kalau y nak tengOk meyhh add emma , emma x kesah pade sape y xnak add 2 , 
hahah (!) TAK KENAL MAKA X CINTA ;)
tiade paksaan ;)


heheheh , ni ade pic lagi ,


v
v
v
v
v


*dari aku 

*dari dye .

kenape aku ltak pic ni ?
nak taw x ? ni la lambang y akan kami dirikan x lama lagi bersama ,
insyallah kami akan ke jinjang pelamin dengan izin allah ;)

reramai doakan eyhh :)
bende yang baik akan direhai allah ;)


jap-2 ni lagi 1 pic yang perlu emma share ;)

semua hantaran hasil titik peluh perah otak sesama bersama saudara mara ;)
hehehhehe , sO 2 je y dapat emma share . hhehhe , hOpe sO doakan kami bahagia ;)




P/S ; doakan kebahagiaan kami ;)

No comments:

Post a Comment