LE'SANDA SWEET FOUNDATION [ FOUNDATION VIRAL MASA KINI ]

Wednesday, 25 January 2012

cOuntdown 3Day lagii ..

Penulis : emma diana Masa : Wednesday, January 25, 2012 Comments : 0 Labels :
Assalamualaikum ,
selamat malam sume , 

yeeppppiiieee !!
macam x caye nak dekat dah tarikh pertunangan aku ngan si die ,
macm xcaye ape yang dirancang akhirnye , 
kOrang sume dOakan aku n si dye bersatu selamaya eyhh ?


ntOk persediaan nak bertunang ?
jeng-2 bnyak y dah ready .
macm nak kawen lak aku tengOk hantran-2 aku ntOk dye , 
dlam cdangan nak hantar at dye ..... Ehhh , mane ley gtaw , nnti emma uplOad pic tyme emma bertunang nnti :) 


btw tggu next stOry eyhh ? :)


nah amik 1 pic ni ntOk kOwang 


*cehhh nak promote picture :)


pic ni tyme emma ngan adik emma hangOut ,, kami bertiga je ,

nice x pic ni ? 
nice x sume pic-2 emma ? kalau xnice n ade y tak kne ngan pic-2 emma ley tinggal kan komen n tinggal kan jejak at chat bOx :)



No comments:

Post a Comment