LE'SANDA SWEET FOUNDATION [ FOUNDATION VIRAL MASA KINI ]

Saturday, 6 August 2011

buka puase .

Penulis : emma diana Masa : Saturday, August 06, 2011 Comments : 2 Labels :
Salam .
slamat alam buat semua kengkawan oke . 
pejam celik pejam celik . da nak masok 7 hari kite pose kn ?
haaa , meriah kan taon ni . tapi low ade y x terase meriah 2 , terplang la k ?
hehehehehe . jiwe lain2 kot .
oke emma tadi ade funtion sket ( ceehh mcm la besar sngat funtion 2 )
HEHEHEHE . buke pose beramai2 ngan ahli2 keluarga sebelah emak emma .
sngat meriah . lagi2 kakak aku n kakak2 sedare aku y da ade ank .
kire ank buah la .. so lagi bertambah meriah . bnyak budak2 . n terase la bahang nye blan puase ni . banyak gak la lauk pauk n kuih muih yang makcik2 emma bawak ntok juadah buka pose tadi , amat2 sedap . n kentucy pon ade oke . mmg nagadp ayam dlu la tadi , hehehehe . oke emma x ngat lauk y snbnyak y mungkin tadi . tapi emma ade gak ingat pe y emma makan , oke aym kFC tadi 2 , roti jala , ala sket2 je emma mkan , kate nak diet , pas2 ade plak creamer , y 2 dah tentu la emma x mkan , bnde2 y pelik mmg buat emma akan geli perot . n mule la nak muntah , so emma jauh kan dari mkanan y x dduga . walaupon sedare2 ckap sedap . kalau perot ku ley trime mybe aku telan je , ni ngan tekak2 aku pon x ley accept . ehehehehe . mak emma ade la bawak sket lauk . emmm, nak taw x lauk pe ? emmm asam pedas ikan pari kot , hehehehe , emma pon xrase , jngok dapor pon x petang smlam , yela emma bz kit smlam , mmg xsmpat nak nolong eaahh , eheheh . n ngan begedel y jawe2 taw la bnda ni . alaa kawan2 emma y x jawe pon taw xkan u all xtaw kot kn ? emm sdap gak la . x lupe ngan bubur LAMBOK bkan lambak k ? hehehehe , setiap kali blan pose must ade kalau x pasan 2 mmg xtaw nak kate pe la kn ? ahahahahaha .
( pas ni cari eah ) , hehehehe . pekene lak ngan air sunquid , manis n kaw2 sejuk nye . tyme buke pose 2 , meriah , emmm smbil aku mkan aku tngok gelagat sedare2 aku , sepupu2 aku , abg2 sedare , adk2 sedare , makcik2 n pakcik2 aku x lupe riak wajah ank2 buah aku . alalallolololololo sweet nye , bahgie weyyh , terase gler , sume sporting bagai . oke after brbuke mule la makcik aku sowng ni kutip dwet at ank2 buah n makcik2 , alaaaa , beli mercun n bunge api je , heheheheh , dpat gak la dowg colec ntok ank2 buah aku , x meriah kot xde ank buah rmai . so ni ade ank buah rmai lagi meriah la mlam 2 , beli mercun , bunge api . ahahahaha i like mercun bola ! bunyi nye bagai nak pekak telinge . ngan mercun roket bagai giler aku tngok melambak , abg sedare aku lak ade 1 kotak mercun roket taon lpas nye KATE NYE la . alaaaaa , jnji main . ahahaha , mmg x g terawih la , dah dok melayan karenah depa sume . bahgia bahgie . hehehehehehehehehehehehe ,
anak2 buah aku mmg d bagi main bunge api je , heheh , akunk bnge api ade y warne warni taw . maju suda , y bujang2 lagi meriah kan keadaan , main mercun , bunyi kuat2 , wwooaahh ske2 , bkan snang nak dpat kmpul reramai y mcm ni skali .
soe la yeah entry sngt2 la panjang . so , 2 je y aku nak story . 


P/S : JANGAN SESEKALI MAIN MERCUN YANG TERLAMAPAU . 
PADAH JAWAB NYE WEYYHH . 
KANG ADE GAK Y X RAYE .SO BE CARE FULLY OKE ?

2 comments:

  1. hahah...diet lah sgt....aku g jj ley bantai mam GCB ag xheran pown...blk g mam roti canai oueky x??hahahahah...rilek jew..hahahaha

    ReplyDelete
  2. kau mmg , melantak je taw . HAHAHAHA

    ReplyDelete