LE'SANDA SWEET FOUNDATION [ FOUNDATION VIRAL MASA KINI ]

Tuesday, 9 August 2011

bende y lame jgan dkenang .

Penulis : emma diana Masa : Tuesday, August 09, 2011 Comments : 2 Labels :
Slamat malam oke semua .
mlam ni nak story benda y lame jgan dkenang .
statment ni agak pelik . ttibe je nak cter bnda ni kn ?
emma ade story y kowg xpena nak taw ,
story ni baru je lagi .
fresshh . fresssh dlam ingatan emma .
emma stress . knape emma stress2 ni ?
sbb emma baru dkcewe kn . mybe ni lumrah orang y curang kn ?
oke emma curang buat ptame kalinye .
tapi emma syg sngat kat dak 2 .
emma terlbih cinte lak kat dye , cm ner ni ?
so xpayah nak pk sngat la kan korang .
emma couple ngan dye sehari je . sblom 2 emma mmg da scandel ngan dye lbh dari sblan .
knape scandel je ? asl xcouple ? kowang cm xtaw lak emma ni ade bF .
ngade giler nak scandel2 emma ni . than padan muke kau emma .
dkcewekn , knpe dkcewekn ? sbb dye taw emma ade bf . oke da kantoi .
mmg slah emma , kuo xbtaw . ala kuo pon ngan bF oke , tapi dye tataw pon , kau scandel je pon . dalam hati mmg nak setia ngan due2 kkasih gelap aku 2 , tapi mmmg xley .'nak2 lagi scandel aku ni dak opis aku . mmg ari2 dapt tngok muke dye . 




'' emma... zam mintk maap ok ... pas ni kte xpayh lg la nak msg ke coll ke .. azam ase hbungan ni xbole. az, xske orang tpu azam .. ok .. mule mmg azam pcaye kat emma .. tapi emma da tapi azam ,, mmg azam xbole trime la smua ni .. skt taw x ati ni .. xpe lah pas ni kite jgan brhbung lagi la yea . arap emma bhgia ngan dia .. perkara ni suatu y azm xske skali dye tpu azm xkan pcye lagiarap emma pham .. k smoga emma bahagia ngan pasangan emma k bye . salam , ''



lpas dapt je msg ni emma pon ....
emma tros menangis gler . knape emma nagis ? sbb emma da syg sngat kat dye . emma tc gler at dye . dye baik ngan emma . emma taw dye da bnci gler at emma . da nasib kn .
2 la curang lagi . so padan muke kau ..  y lame kmane emma ?
oke sblom 2 emma mmg jhat gler , maroh2 bf emma , nak sngat minx ptos . emma ni jhat .
1st tyme emma jhat gler . emma xpenah cm nu taw x , ntah la hati ni menguasai sgalanye .
emma da solo k skunk .
emma tros trang . mmg bf emma nak kat emma lek , tapi emma malu . knpe dye sanggop tggu emma ? knape dye syg kat emma ? emma smpai skunk mmg x trime dye g . 
tggu la saat nye nnti . emma hanye ingin bersndrian .
hati terluka . baru ku taw btapa perit nya hati terluka ..
salah aku sndri gak . oke  




KORANG SEMUA , JAGAN IKOT JEJAK EMMA ( EMMA TAW KORANG X CAM EMMA KN ? ) SO jadi diri sendiri OKE ,
JGAN NAK TIRU2 GAYA , SIKAP , PRANGAI ORANG Y PENAH ANDA TAW BETAPA PERIT NYA PMBALASAN NYE . :( 

2 comments:

  1. ha lau nk ade scandel blajo nan aku weyh......padan muke...len kali setia pada yg satu.......jgn gatal2 nk men scandal oueky????!

    ReplyDelete
  2. hahahaha . xde hal doh . HEHEHEHEH

    ReplyDelete