LE'SANDA SWEET FOUNDATION [ FOUNDATION VIRAL MASA KINI ]

Sunday, 19 June 2011

happy father's day

Penulis : emma diana Masa : Sunday, June 19, 2011 Comments : 1 Labels :
assalamualaikum .
salam satu malaysia .
salam satu dunia .
salam satu bloger .

haaaaaiiii ..
diam x diam skrang da bulan june kan ? nak dekat pose n raya . hehehehhe
macam bulan lalu hari ibu . dan bulan ni lak hari bapa plak. 
;)


ayah , bapa , ayahNda , dady , abah , papa , abi , 
banyak lagi gelaran ntuk ayh kita kn ?

macm emma , panggil ayh je .
hehehe .
adik yang last je pggil bapak .
ntah dari ane akal pkiran nye ttibe nak pggl bapak . 
hehehehe ..

oke . nak crite ni .

dulu . . . .
antara umur emma dalam 7 tahun smpai 12 tahun .
ayah hantar pegi skola .
bli kan basikal .
beli kan baju skola , baju jalan2 .
mlam2 msti ade pnye kuar ngan fmily jaln2 naik kreta tngok lampu jalan at klg .
time 2 meriah ooowwwhh .

knape ayah suke marah2 dari emak ?
sbb ayah garang ke ?

x jugak .
sebab ayh sayang kan kite .
sebab ayah nak kite nak yang terbaik .
sebab ayah nak kite jadi ank yg soleh n solehah .


korang hargai x jasa ayah korang ?


semestinye ye kn ?
sebab , tanpa ayh siapa kita ddunia , 
siapalah kita di kandungan ibu , kn ?
so sayangilah ayah kita .
sejahat2 ayh kamu pon ,
dia ttap ayah kita , kn ?


ayah!! , sama saja manusia mcm kita .
semua ade ksilafan yang pernah kita buat .


ape ape pon saya sngat syang my father .
xsmbut , juz wish sahaja . 
:)




.
.
.
.
.


.
.


HAPPY FATHER'S DAY IN THE WORLD .


semoga ayah dapat yang terbaik ddunia dan di akhirat .
i love u so muchh my dad ..
saya sayang ayah saya .

antara pic memory emma n family .


happy father's day !

1 comment: